10 Sebab Ahmad Maslan "Tak Bodoh"

Posted by MxDotMy | Media Terkini

10 Sebab Ahmad Maslan "Tak Bodoh"


10 Sebab Ahmad Maslan "Tak Bodoh"| Baca di sini.

10 Sebab Ahmad Maslan "Tak Bodoh"

Terlalu ramai yang menghentam Ahmad Maslan, Namun, Tahukah Anda 10 Sebab Ahmad Maslan Tak Bodoh? Baca dengan hati yang tenang, jika anda marah, segeralah share artikel kepada kawan-kawan anda.
1.
Ahmad Maslan merupakan graduan Victoria University Wellington New Zealand. Turut membuat Master Di Universiti Kebangsaan Malaysia, Umno. Pelajar terbaik daripada 177 orang. Beliau juga seorang yang berpointer tinggi, besar-besar jadi menteri.
2.  
Selain itu juga, Ahmad Maslan seorang yang pandai memasak, ramai yang tak tahu, ketika beliau belajar di Newzealand, untuk berjimat, beliau memasak sendiri kerana di New Zealand, mereka dikenakan GST 10 percent. Kalau nak dibandingkan dengan Malaysia 6 Peratus, apalah sangat bagi Ahmad Maslan, maklumlah, Ahmad Maslan sekarang dah jadi menteri, lagipun gaji menteri kini telah dinaikkan. Ahmad Maslan bukanlah lagi pelajar luar negara, dia tidak lagi perlu berjimat.
3. 
Ramai mengatakan kejendulan Ahmad Maslan seperti Beruk Charles Darwin, namun tidak kah rakyat jelata tahu bahawa, kejendulan dan ketiadaan rambut Ahmad Maslan adalah kerana memikirkan teknik reverse engineering yang dicadangkan sahabatnya demi memartabatkan GST. Oleh itu, Ahmad Maslan bukan biasa-biasa.

Related Post



Post a Comment